Diensten & aanpak

Expertise.


Strategische marketing met een economische bril. Ik bekijk de ervaring van je klanten vanuit alle invalshoeken. Van acquisitie via diverse kanalen, tot het ontwerpen van de stappen in de customer journey.

Door deze brede combinatie van marketing, strategie en communicatie, kan ik je als ondernemer helpen om je ambities te realiseren.

 

Wat ik doe.


STRATEGIE
Digitale strategie, marktonderzoek, customer journey design, bedrijfsanalyse, procesontwerp.

MARKETING
Klantonderzoek, concurrentieanalyse en de inzet van de complete marketingmix. Van plan tot executie.

COMMUNICATIE
Campagnes, pitches, nieuwsbrieven, content. Allemaal in glasheldere taal, passend bij je merk.

Aanpak

Kennismaking

Weg van de dagelijkse drukte, een kop koffie, een wandeling.
Vertel over je uitdagingen en ambities.

De blik

Op basis van je verhaal krijg je
‘De blik van 14 hoog’ op je vraag.
Heb je er een goed gevoel bij?
Dan gaan we aan het werk.

Creatie

Aan de slag om zo snel mogelijk de eerste concepten te realiseren.
Als je iets hebt om op te schieten, ontstaat momentum.

Evalueren

Afstand nemen blijft belangrijk. Daarom maken we samen ruimte om regelmatig te reflecteren op het proces en de inhoud. Zo blijf je in beweging.

IN OPDRACHT

Met 14hoog help ik ondernemers met het realiseren van hum ambities. Samen vooruit. Alle vraagstukken rondom marketing, strategie en communicatie kunnen opgelost worden. En dat doe ik door intensief samen te werken en snel te leveren.

Door ideeën snel om te zetten in tekst en beeld voel je direct of iets passend is of niet. Geen weken wachten tot er iets uit de hoge hoed komt, maar van prototype naar prototype, totdat het naar je klanten kan.

AD-INTERIM

Is je uitdaging niet in een losse opdracht te vatten en is er tijdelijk extra mankracht nodig? Ook dan start ik met ‘De blik van 14 hoog’ om te bepalen hoeveel capaciteit nodig is om je doelstellingen te behalen. Zo kun je tijdelijk extra marketingpower aan het werk zetten voor je bedrijf.

Maak een afspraak

Rondje op de racefiets? Stukje wandelen? Koffie? Zeg het maar!

Vragen die je bezig kunnen houden

STRATEGIE

  • Hoe zet ik mijn product of dienst in de markt?

  • Wat is nodig om mijn strategische doelstellingen te behalen?

  • Welk proces wil ik met mijn klanten doorlopen?

  • Op wat voor manier bestuur ik mijn ‘funnel’?

MARKETING

  • Wie ben ik en waarom? Wat is mijn verhaal?

  • Wie zijn precies mijn klanten? Wat is hun behoefte?

  • Hoe ziet de markt eruit?

  • Moet ik mijn dienst/product aanpassen, of iets nieuws lanceren?

COMMUNICATIE

  • Wat zet ik op mijn website?

  • Hoe presenteer ik mezelf bij een nieuwe klant?

  • Past mijn huisstijl bij mijn merk?

  • Welke middelen zet ik in om mijn klanten te bereiken?