Over 14 hoog

14 hoog is een marketing- en communicatiebureau,
met een strategische blik.
Met als doel jou als ondernemer vooruit helpen.

Marketingvraagstukken lijken wellicht simpel, maar ze staan meestal niet op zichzelf. Zonder een goede analyse van de markt, je klanten en je ambities kun je niet de beste oplossingen creëren. Of het nu gaat om een campagne, tekst op je website, je klantpresentatie of een proces dat je klant doorloopt, ze hebben allemaal met elkaar te maken.

Met die brede blik helpt 14 hoog je vooruit. Op een eigen manier.

14hoog, Amsterdam Zuid, 2017.

Daar is het idee voor 14 hoog ontstaan. In de corporate jungle van de Zuid-as, op de 14e verdieping. Aan het werk om het merk en de dienstverlening van een grote bank in beweging te krijgen. Met liefde voor mooie concepten, heldere producten, communicatie en snelheid.

En de wil om dat ook als eigen onderneming tot uitvoer te brengen.
Korte lijnen, scherp samenwerken, no-nonsense, creativiteit & plezier.

Dat is 14 hoog geworden, met Utrecht als thuisbasis.

Oprichter

Kasper Stuijvenberg

  • Marketeer met een strategische, economische inborst

  • Brede ervaring in B2B marketing, van award winnende campagnes
    tot corporate strategie

  • Brengt verandering en beweging

“Als gepassioneerd wielrenner ken ik de kracht van het afstand nemen. Als ik op de fiets stap laat ik mentale blokkades achter, is mijn geest vrij en leef ik in het moment.
En als ik beweeg, ontstaan soms de mooiste inzichten en ideeën.

Dat is een belangrijk uitgangspunt dat ik meeneem in gesprek met klanten. Samen afstand nemen van de dagelijkse drukte en in beweging komen, soms ook letterlijk. Zo kom je tot een objectieve, frisse blik.

Alleen dan doe je de juiste dingen in de juiste volgorde. En dat doen we samen,
want ik geloof dat je vernieuwing en verandering niet op afstand kunt bereiken.
Die betrokkenheid vanuit de klant hoort echt bij de werkwijze van 14 hoog.

Als ondernemer wil je en moet je ook zelf aan het roer zitten en snel bij kunnen sturen. Anders krijg je prachtige rapporten en plannen die in een lade verdwijnen. En daar wordt niemand blij van.”

Wanneer spreken we af?